Allt du behöver är en nyckel!

Hur underbart är det inte att ha nyckeln till någons annan lägenhet och kunna smita in när personen är på jobbet!?

Jag och Sarah befinner oss i Alis lägenhet medans han är på jobbet och gör lite nytta. Tur är det väl dock att jag och Sarah är så snälla att vi överrasknings städar och vädrar ut här hemma.

Just nu håller Sarah på att kämpar med en dammsugare som vägrar att suga och han svär som en borstspindel. Även om jag inte medverkar i städningen just nu så har jag i alla fall varit duktig och soppsortera, och nu skulle de väl passa bra med att jag skrev något i stil med: Kom igen gottfolk soppsortera mera, det är bra för miljön!

Anyway så dunkar vi partymusik och om jag känner oss rätt så kommer chipsen vara uppätna när Ali kommer hem. Det skulle väl vara baksidan med att vi har nyckeln hit då!

Ha en underbar tisdag sötisar.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0