I´d just stay the same!

                                                     "  I used to laugh it off
                                                   I used to look the other way
                                            I used to save them troubles for another day
                                                   I kept my fingers crossed 
                                                 I used to never take the blame
                                            I'd pull a sunshine story in a pouring rain
                                           The more I had to change I'd just stay the same..... "



....
 Ibland så önskar jag att jag var en känslokall bitch som bara kunde soppa av mig allt som smuts på axeln. But hey I´d just stay the same!

Hur som helst så kanske ni minns att vi för ett tag sen filmade små legorobotar!?
Igår fick vi lite betalning i form av 400 kr på H&M, så vi gick ju självklart och brännde upp allt på en gång.

Vi är så härligt töntiga....



Jag antar även att jag inte är den ända som längtar efter värme och sol, så jag tog och grävde fram lite härliga sommarbilder som ni hittar i Bildarkivet.


Tjaaaooo!

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0