Medicinen mot stress = Nötkräm

Ni sitter vi här allihopa och stressar över den här jäkla uppsatsen som ska vara i princip klar kl: 16.00.
Jag har fått ner mina första meningar i ett word dokument och jag ser att vi alla har kommit lika långt eller ja jag borde väl säga lika kort!?

Ett tydligt täcken på att jag är stressad till tusen och börjar få en ångestatack är väl att jag skicka Jennifer att köpa nötkräm för 50 kr.
Nu sitter vi här alla fyra, smaskandes på nötkräm. Allt för att skjuta upp paniken som vi nog alla känner inom oss.
Jag skulle gissa på att uppsatsen kommer vara lika tom som alla nötkrämspåsar vid 4, men som sagt jag gissar bara!

Nu kör vi järnet och hoppas på att vi har nötkräm kvar efter ett papper fullt av kloka ord.

ooooooaaahhh

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0