Nya hösthjärtan varje år...

....Med det menar jag att varje höst upptäcker jag en ny låt, som av en slump tycks bli den låt jag sedan relaterar alla höst minnen till. Till exempel när jag tänker på hösten 2007 är det låten Apologize med One republic som står för alla minnen och läskigt återkommande flash-backs jag får då och då.
I år är jag ganska säker på att låten Hurtful av Erik Hassle blivit min höstvisa. Om jag inte har helt fel har Lina också fastnat för den?

Varje höst och varje melodi får mig att känna annorluna och på nya spår. Ett nytt hösthjärta är aldrig fel att vänta på. Det är det bästa med hösten.

Ikväll blir det antingen söndagsfika-klubben, eller en mini-fika på bara några av oss kaffelovers.
PUSS babes. /Sarah

Här är mitt hösthjärta, som på beställning:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0