Fotojobb.

Kom på en sak som bör nämnas. Jag och Sarah har fått ett roligt litet jobb då vi ska fotografera ett par skolors bal den 19 dec. Skoj som attan, och om jag ska vara ärlig så är jag mer taggad för den balen än för våran. Kan det bero på att fota är en aning roligare än att sätta på sig en balklänning!?

Måste även nämna en rolig grej som hände idag, eller ja rolig och rolig men jag var trött och då är ju allt sådär super kul.
Sofia ska vara så ambitiös och skicka efter en balklänning och hade skrivit ett fint mail som hon skulle skicka iväg till affären för att höra hur fort klänningen skulle dimpa ner i hennes brevlåda.
Eftersom att jag gillar att snoka på exakt allt som Sarah och Sofia gör så lutar jag mig självklart i rätt vinkel så jag kan ta och tjuvläsa detta mail, där det står: 

"Ballen är den 17 dec" och snäll som jag är berätter jag för Sofia att bal stavas med ett L, sen blir det ju skit kul när jag faktiskt reagerar på vilket ord balen bildar med två L.

/Lina

Ps. såg även de hemska bilderna Sarah har lagt ut på mig, det blir payback så fort jag rotat fram lite foton på vår älskade Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0