Fredagsmys.

Ikväll ska jag, Lina, Mirja, Ali, Arian och Johan och kanske Jennifer käka på mongoliska och efter det sätta oss på någon mysig pubb! Förhoppningsvis kommer sofia dit senare! Det blir dessutom Mirjas första "utgång" även om det bara blir en pubb! Jag älskar att bara mysa med mina underbara vänner, kan inte komma på något som är bättre!

En annan sak jag älskar med mina vänner är att alla är så himla ärliga. Sjukt ärliga.
Speciellt Jennifer. Hon säger vekrligen precis vad hon tycker och känner i varje situation och det är guld värt!
Alla andra är också ärliga och härliga så klart! :)
De människor som lever på lögner och inte vågar vara ärliga mot sina vänner tycker jag synd om, dom vet inte vad dom går miste om, inte heller vad dom förlorar.


Bankiren eller tabazco eller pitchers ikväll? Vad tycker ni?

Pusssss Sarah


Passa er för Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0