Love it!

Fredagen var underbart mysig.

Även om vi missade bussen och fick skjuta fram bokningen till 19.30 till 19.00.
När vi väl var där kunde vi sätta oss ned, pusta ut och äta mat med våra underbara vänner.
Därefter begav sig Ali och Jennifer till Ramnäs för att hämta hennes lägg och vi sa hej då till Johan och Alis kusin.

Jag, Sarah och Mirja begav oss till Tajen för att vänta på att de andra skulle komma tillbaka. När de väl var på plats bestämmde vi oss att Silk skulle bli vårt nästa mål (trots att de var de sista stället vi hade tänkt sätta våra fötter på). Men som sagt Mirjas första utgång och hon var mer sugen på att dansa loss, än att sätta sig på någon pub.
Sagt och gjort, vi mötte upp Jenny påvägen till Silk och det blev faktiskt en rolig, nykter utgång. Även om det blev en tidig hemgång för mig så tror jag att vi alla hade lika kul och njöt av kvällen.  

Idag värker mitt huvud och det känns som om jag har baksmälla?? fötterna värker, men allt är så värt!

Nu sitter jag och väntar på att Sarah ska komma och lämna Bianca så ska jag ta och vara hundvakt nu på förmiddagen!

Plingeling

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0