Party-torka och Plugg-väta

....Jag menar inte att det är utdött med partyfeeling...men efter vad som hänt det senaste gånger vi försökt köra järnet så känner i alla fall jag att party inte ligger på topplistan för tillfället.
Är så trött på all dramatik och allas fylle-beteende. Utgång känns inte heller helt lockande då man tröttnat rätt rejält på västerås krogar....kanske borde åka en helg hem till Saffi i örebro och köra utgång där?
Vad säger ni tjejor? Inte partystad direkt men skulle nog vara mysigt ändå:) Han kallar ju trots allt västerås för festerås, stackarn;)

Ikväll ska Jag och Lina fira vår vän Johans 20års dag!! Stort Grattis till honom och vi hoppas på en härlig kväll utan drama!

Imorn blir det tjejmys på bio och självklart är det New Moon vi ska se. Jag, Sofia, Jennifer, Mirja och Tess är vi som ska gå:) Blir ju über-mysigt!!!

På tisdag får vi nog våra stuff som vi beställde på sex-partyt! Det betyder alltså att Sofia får sin present då:) Haha Det ska bli så kul att ge den till henne!:)


Have a great night sötnosar!
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0