En höstdag.

Trots att de är höstlov finns det massvis av plugg som måste göras, och det tråkigaste stället att plugga på måste nog vara hemma!?

Jag och Sarah bestämmde oss för att åka ner på stan och äta brunch och ta med våra datorer för att sedan gå till biblioteket och plugga. När vi ändå var nere på stan passade vi på att ta en sväng förbi Växhuset där Ali jobbar och dricka kaffe.
Blev en mysig dag och vettiga saker blev gjorda.



Imorgon ska vi på hemligt uppdrag, och jag vet inte om ni någonsin kommer få veta vad vi har i kikaren, de måste jag rådgöra med min Sarah och min Sofia om först.


/ Lina


Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi :D

2009-10-26 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0